Afspraak maken?

Onze klanten kunnen online, via WhatsApp of telefonisch een afspraak maken. Als u nog niet precies weet wat voor behandeling u wenst kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. We kunnen dan gezamenlijk bepalen hoeveel tijd wij voor uw behandeling moeten reserveren.

Maakt u een afspraak via WhatsApp? Uw afspraak staat dan niet direct in onze agenda. Wij reageren zo snel mogelijk op uw bericht met een bevestiging of een voorstel voor een andere tijd.

Afspraak annuleren?

Bent u onverwacht toch niet in de gelegenheid om naar de salon te komen en wilt u de afspraak verzetten of annuleren? Laat het ons dan altijd 24 uur van te voren weten.

Afspraken die u online geboekt heeft kunnen helaas niet online geannuleerd worden. Wilt u hiervoor telefonisch contact opnemen, een email of bericht via Whatsapp sturen?

Annuleert u de afspraak minder dan 24 uur van tevoren? Dan zijn wij genoodzaakt om 50% van de kosten in rekening te brengen. Als u 1 uur of korter voor aanvang annuleert brengen wij 100% kosten in rekening.

Hoe werkt online boeken?

  • Bij uw eerste bezoek aan onze salon maken wij uw account aan. Uw wachtwoord kunt u opvragen via de website (zie hieronder).
  • Bent u nog niet eerder in onze salon geweest? Ook dan kunt u een afspraak maken. Kies in het inlogscherm voor: registreren nieuwe klant.
  • Uw e-mailadres is uw login.
  • Mocht u uw wachtwoord nog niet hebben ontvangen of niet meer weten, kunt u deze in het inlogscherm opvragen. Kies voor de optie: Wachtwoord opvragen.
  • Met meer namen op één en hetzelfde e-mailadres(login)? Kies ook dan voor de optie wachtwoord opvragen. U krijgt direct alle wachtwoorden per persoon. Het wachtwoord bepaalt de afspraaknaam.
  • Als u ingelogd bent ziet u vanzelf welke behandelingen via internet zijn te boeken.
  • Problemen met online afspreken? Bel en we doen alles om u te helpen.